16 Ekim 2010 Cumartesi

bütün nefeslerim üzerime siniyor...

kaç gün geçti? kaç çığlık daha kayboldu? ben gideli kaç zaman oldu, kaç yıl daha eskidi? hesap yapmayı bıraktım artık. korkularımı düşünmekten geçtim. korkacak birşeyim kalmadı. ne gece, ne sessizlik, hiçbirşey... içimde anlamsızlaşan bir çok duygu, hissizliklerim... bahsettiğin güç bu muydu? yine mi yanlış algının kurbanları olduk?
saat altı gibi uyandım. giyindim, yeşil ayakkabılarımı giydim ve çocukluğumu öldürdüğüm yollara düştüm. papuçlarım, sesi ve ben... özlemeyi unuttuğum birkaç yüzyıl daha. sonra kayboldum, bilmediğim bir sokak var karşımda. değişmiş miydi yoksa daha önceden tanışmadığım bir yer miydi? uzunca baktım, çokça anlattım... sonra bir sigara yaktım. hava soğuk, bütün nefeslerim üzerime siniyor, sevmedim. ama birçok nefes işte, vazgeçemedim... yağmur yağdı. şemsiyem, baktım elimde güzel bir aksesuar... yetmezdi yağmurlarımı durdurmaya. ellerimde kalsın istedim. hayallerimi bıraktığım yerde benimle olsun istedim, benimle ol istedim mi? bilemedim. üşüdüm, ıslandım, yoruldum, nefes alamadım... bir çok şey ama bugün de hissedemedim. bugün de bir seni özleyemedim. bir elini isteyemedim. bugün de yine dirilemedim...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler