12 Nisan 2013 Cuma

Bu gece bir dilegim var evren senden...

Huzur diliyorum senden... Yeni yeni baslangiclara adim atarken gor artik lutfen... Istemiyorum senden fazlasini! Huzur diliyorum, alayim atayim korkularimi, gulmeyi seviyorum ki ben hem. Yetmez mi ha? Beni bana birak bi, ben onun enerjisini dondurecegim ki zaten sana. Yorgunum... Bildigin gibi degil... cok yorgunum... Ben artik istiyorum ki huzur bulayim. Seveyim... Korkmayayim... Ben olayim ha? Gecmis, bugun derken yokoluyorum... Birak bu sefer yasayayim! Birak yarina gidebileyim. Hem biliyor musun yillardir pesinde oldugum seylere basladim. Kendim icin bu sefer, cok degil ki. Motorumu alayim, alayim ki fiti fiti gidebileyim bi yandan... Ciceklerim olsun, solmasin. Sevdigim olsun yuzunu guldurdugum... Annem huzur bulsun, beni gorsun yuzumde!!! Yigenim olacak sonra, herseyimi verebileyim ona. Benden biraz birak ki ona biseyler verebileyim. Eritme yeter artik beni. Cok bisey kalmadi gormuyor musun artik! Sesim solugum cikmiyor, cikamiyor...
Duy beni! Yuzyillardir fisildadiklarimi duy!

Yeni yeni guzellikler olsun herkeslere... Hayat guzelse mutlulugumdan ver butun sevdiklerime... Bana da bir tutam huzur ver, ben buyuturum onu...

E haydi hoscakal...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler