6 Nisan 2013 Cumartesi

Yirmili yaşlarıma veda...

Nasıl geçti pek de anlamadım açıkçası. Hazırlanmak gerekir miydi ki sana? Düşününce beni korkutmuyor değil esasen. Daha yapılacak çok şey vardı oysa ki... Geç kalınmış çok mu şey bıraktım geride? Kapanan sayfalar var gibi, hissedebiliyorum. Bir daha hiç açamayacağım kapanan sayfalar... Bilmediğim bir hayatın içine istemsiz düşecekmişim hissi... Korkutmuyor değilsin beni yeni yaş. Bugünde çakılı kalsak ve senin gelişine biraz daha hazırlık yapsak... Bugüne kadar yaşananların hepsine bir giysi giydirebiliyordu  şimdi elimden alacak mısın tüm özgürlüklerimi? Çizgilerim artacak mı hayata dair? Benimle hiç konuşmadan çat kapı geldin ama... Senin üzerine çok da düşünemedim henüz. Düşünmekten ziyade hazırlıklarımı tamamlayamadım, duy beni! Ses et, gelişinle neleri alıp götüreceksin benden? Verecek çok da bir şeyim kalmadı haberin olsun. Çok da heveslenme! Gelişine dair, bugüne kadar tek hazırlığım nasırlaşmış birkaç şey...
Bana kalma gücü var. Kaçıp gitmeler son bulsun artık.Yoruldum, yorgunum. Durup dinlenmek istiyorum... Korkularımın hepsini alıp atalım denize. Hı olmaz mı?

Umarım hoş gelirsin, beraberce yürüyeceğimiz yıllarımıza...

Hiç yorum yok:

İzleyiciler