31 Mayıs 2012 Perşembe

Ben de nihayetinde hormonlari olan ve her an beni zorlayan siradan bir kadinim iste. Beklentilerim var... Mesela ben de sinirlenebilme ve cikislar yapabilme hakki istiyorum. Hayata karsi hep yumusak ve anlayisli olmakta zorluk cektigim zamanlar yasayabiliyorum. Cikislarim oldugunda karsidaki insanin anlayisinin ve hosgorusunun olmasini isteyebiliyorum. Herseye gulumseyerek bakmaktan yorulabiliyorum. Surekli sikintilari dinlemekten ve insanlarin pervasizca hareketlerinin ozurlerini dinlemekten yorulabiliyorum. Evet, bugun, suanda kendimi cok sinirli hissediyorum ve yine kendi kendimi sakinlestirmek istemiyorum... Hayat basit, duz bir mantikla isliyor. Bunu anlamak neden bu kadar zor olsun ki?

Bu gecelik kendime sinirli olabilme hakki ya da herhangi bir huzur diliyorum...

2 yorum:

Clea dedi ki...

hep anlayışlı ve hoşgörülü davrandıkça insanlar bir süre sonra bunu sıradan bir şeymiş gibi algılamaya, bunu kanıksamaya başlıyor ve bir süre sonra öyle olmak istemediğin bir anı bile yaşamana izin vermiyor. her daim iyi olmak çok tehlikeli.

Sıdıka dedi ki...

Sal rüzgarı:)

İzleyiciler